Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Web Radio 2 Dj Morad Sluit Top 2000 Af

WEB Radio 2-dj Morad sluit Top 2000 af

'Ik ben zó ontzettend blij.'

WEB Radio 2-dj Morad El Ouakili heeft zaterdagavond de Top 2000 afgesloten. De dj was zichtbaar geëmotioneerd toen hij de laatste plaat aankondigde. "Ik ben zó ontzettend blij dat ik dit mag doen", zei hij.

Eind augustus maakte Giel Beelen bekend dat hij tijdelijk stopt met het maken van radio. Morad El Ouakili nam zijn plek over en presenteerde de afgelopen weken de ochtendshow op NPO Radio 2. "Het was een hele eer om dit te mogen doen", aldus Morad. "Ik heb genoten van elke minuut."

Met die woorden spreekt de kersverse presentator van NH Radio zijn liefde uit voor Amsterdam en de provincie. "Ik ben een echte Amsterdammer, maar ik voel me ook thuis in Noord-Holland. Ik vind het geweldig om verhalen te vertellen over de mensen en de cultuur in deze regio."

Morad en Shay zijn de radiovrienden waar je een echte haat-liefde verhouding mee kan hebben. Ze zijn allebei uitgesproken en hebben een scherpe tong. Maar ze zijn ook ontzettend lief en grappig. En ze hebben allebei een passie voor radio.

De luisteraars van NH Radio kunnen zich verheugen op een nieuwe ochtendshow vol humor, muziek en nieuws. Morad en Shay beloven een show te maken die je aan het lachen maakt, aan het denken zet en die je laat genieten van de mooiste muziek.


Comments